Monday, November 23, 2009

wajah baru yang tak berapa baru


amacam. ok tak?

nampak macam ok kan blogtheme ni. bersih, tapi masih comel. macam aku. heh!

cakap pasal comel, tadi video call macam biasa dgn hubby sebelum nak tidur. katanya aku sungguh gemuk. dia kata pipi aku terlalu penuh.

ye, aku tau aku mmg pesennye senang nampak gemuk. dan pesennye senang untuk gemuk.

aku sedar tapi apesal ntah tiba2 aku terasa. patut ke? tadi pakai seluar keja yang boleh pakai sebelum kawin, macam dah turun. :(

hubby tak patut dipersalahkan. di duduk jauh kat sana. kompem la bila videocall isteri nak tgk isteri yang cantik, yang kurus, yang comel, yang putih, yang anggun. Ye, mmg paham.

tapi aku cut the videocall. konon merajuk la. ye la ala2 terasa kan. pastu bila call balik, nasib baik hubby bukak topik lain. tanya pasal petunia lah apa lah. mmg pandai.

but really, damn you heidi klum/ victoria beckham/ erra fazira for setting unrealistic expectations!


ok lah.good night.


:|

No comments: